dimarts, 16 de febrer del 2010

"DONDE DIJE DIGO, DIGO DIEGO"

Difícilmernt es pot fer més el ridícul del que està fent el conseller Maragall aquests dies amb la polèmica de les seves declaracions públiques. En quaranta vuit hores ha passat de dir "...fa temps que el govern de José Montilla va renunciar a encarnar un projecte integral de país." a afirmar que "Estic convençut de que aquest Govern té un projecte de país..." Tampoc no s'ha posat vermell anunciant que "No tinc cap problema en modificar i rectificar una expresió que seguramente era correcta en la seva literalitat, però que formava part d'una reflexió més àmplia..." quan dos dies abans havia assegurat que "No haig de rectificar res ni és la meva intenció fer ús de l'argument del 'fora de context'. Vaig dir el que vaig dir i tornaria a dir-ho amb les mateixes paraules". En quin país estem? Com s'esplica que una personalitat com Ernest Maragall admeti fer tant trist paper? Hagués estat molt més honorable dimitir irrevocablement, deixar-ho còrrer. Al menys així no hagués perdut credibilitat. Però ara, quí se'l creurà? Sembla mentida que un bé tant preuat com la vergonya es pugui perdre amb tanta lleugeresa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada