dimarts, 13 de setembre del 2011

ACTES DE LA DIADA



Els actes programats per la Diada a Santa Eulàlia van resultar molt lluïts i emotius. En primer lloc, el sergent de la policia, amb uniforme de gala i quadrant-se davant meu em va lliurar la senyera que seguidament vaig donar, amb molt de respecte, a quatre nens i nenes que la varen dur fins a peu de màstil on el regidor Miquel Moret la va hissar, mentre tothom cantava el Cant de la Senyera. A més d'un se'ns va posar la pell de gallina.


Després, ja a la Plaça Onze de Setembre, la regidora Isabel Valls va dir unes paraules sobre el sentit de la Diada i la Senyera, i jo vaig procedir a llegir el Manifest que haviem consensuat tots els grups polítics a excepció d'ICV-EU, que malgrat els intents de que s'hi sumessin, varen preferir quedar-se al marge. Posteriorment 39 entitats de Santa Eulàlia varen fer l'ofrena floral al monument. S'havia iniciat el matí amb una audició i ballada de sardanes i va acabar amb el cant dels Segadors, abans d'oferir un aperitiu a tots els assistents. En resum, una Diada emotiva, bonica i que quedarà per sempre en el meu record.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada